torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

Har vart nere på stan en sväng idag. Köpte ett par jättefina sockor på Indiska till mig själv. Sen en fin present till min syster som fyller 30år på söndag. Ska bli så kul vi ska dit hela familjen på söndag, utan Peter tyvärr som fortfarande är lite dålig sen operationen. Han får vara hemma å kurera sig.
Mina hjärtan ligger å sover så sött nu, jag passar på å fixa lite här hemma, hihi det gör jag iförsig alltid ändå har ju så svårt å sitta ner, haha. Skulle jag kunna städa samtidigt som jag dessutom bloggar skulle jag va glad. Nä jag ska försöka å träna mig på att slappna av mer jag skulle nog behöva det... men fattar inte hur jag ska göra...? Bläääääääääääää på jävla ADHD. Skulle så gärna vilja ha ett liv utan den skiten rent ut sagt.
Men men nu är det så å jag gör verkligen allt jag kan för att allt ska funka så gott det går, jag kämpar å står i å VÄGRAR att ge upp. Det är allt jag kan göra!!
Nu ska jag sätta igång med middagen, potatis å fiskgratäng a´la Lina, haha smaskigt värre!
Puss å Kram

1 kommentar:

  1. Du är världens bästa syster och tjej och jag är väldigt stolt över dej gumman!!!!

    SvaraRadera